סיפור מסעיר • "תשרפו את גופתי ואל תעלו אותה לישראל"

מי שהתערב בפרשיה הוא משרד החוץ שביקש מהמשפחה שהתנגדה לשריפה - צו מבית המשפט שיאשר את רצון המשפחה להביא את המנוח לקבורה בארץ, וזאת בניגוד לצוואתו האחרונה.
יעקב גרודקה 4 Comment on סיפור מסעיר • "תשרפו את גופתי ואל תעלו אותה לישראל"

פרשייה חדשה מעסיקה ביממה האחרונה את המחלקה המשפטית של ארגון זק"א • לאחר שאמש התקבלה פניה לא שגרתית לעזרה ממשפחה שאחיהם נפטר בתאילנד אך קודם למיתתו הוא ביקש שישרפו את גופתו

מי שהתערב בפרשיה הוא משרד החוץ שביקש מהמשפחה שהתנגדה לשריפה - צו מבית המשפט שיאשר את רצון המשפחה להביא את המנוח לקבורה בארץ, וזאת בניגוד לצוואתו האחרונה.
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרשייה חדשה מעסיקה ביממה האחרונה את המחלקה המשפטית של ארגון זק"א, לאחר שאמש (שני) התקבלה פניה לא שגרתית לעזרה ממשפחה שאחיהם נפטר בתאילנד.

"לפני פטירתו אחינו כתב צוואה שגופתו תישרף מאחר והוא לא רצה להיות נטל על המשפחה בהוצאות הרבות של הבאת גופתו לארץ לקבורה", סיפרו בני המשפחה לחברי זק"א ההמומים.

מי שהתערב בפרשיה הוא משרד החוץ שביקש מהמשפחה שהתנגדה לשריפה – צו מבית המשפט שיאשר את רצון המשפחה להביא את המנוח לקבורה בארץ, וזאת בניגוד לצוואתו האחרונה.

בעקבות כך, עו"ד דרור שוסהיים יו"ר המחלקה המשפטית של זק"א הגיש בקשה דחופה לבית המשפט המחוזי בירושלים לאשר את רצון המשפחה ולמנוע את שריפת הגופה.

סוף פסוק. בהחלטת בית המשפט הגופה תשוחרר לקבורה בארץ וכי משרד החוץ פועל לזרז את התהליך.



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    כל הכבוד לזקא שעושים עבודת קודש
    אבל נראה לי שהמתנדבים יותר נהנים מהדיוטי פרי מאשר מהמשימה עצמה ??

  2. 3

    אתה מדבר שטויות
    הם אנשי חסד מהגדולים בעולם
    לא לוקחים כלום לעצמם
    משקיעים מזמנם ומכספם